To je lhůta T + 1 týden, po kterou se má výrobce bát, že mu zákazník výrobek omlátí o hlavu..
K věci: koupili jsme v roce 2003 ledničku, bez koruny za 10 tisíc, kombinovanou s mrazákem. Před týdnem se nenávratně rozbila. Sehnat opraváře? Nadlidský výkon (opraváři ze seznamu uvedeného v návodu k použití: "tuhle značku už neděláme", "chlazení neopravujeme"," děláme jenom záruční opravy","to máte špatný číslo, my jsme jenom prodejna", "nedojíždíme mimo Prahu", případně telefon neexistuje..). Přes zákaznickou linku jsem se nakonec dopátrala opraváře, který mi sdělil, že se ztratila chladící kapalina a ledničku můžu vyhodit.. Dotaz: "A to je nějak běžné nebo jsem výjimka, komu odejde čtyřletá lednička..?".."Né, pani, to je normální, k tomuhle problému jezdím často, odcházej i mladší..".
Grrrrr. Smířila jsem se s tím, že doba, kdy elektrické přístroje vydržely 20 let, je nenávratně pryč. Ale měnit ledničku každé 4 roky???? No to je snad trošku drahá sranda, ne..?
Evidentně dostal výrobce zakázku vyrobit ledničku tak, aby se po maximálně 5ti letech rozbila..
2007/06/19
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat